Výměna zboží

Našim zákazníkům nabízíme dvě možné varianty výměny a to:

  • Standardní výměna v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
  • Komfortní výměna nad rámec § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.

Podmínka obou výměn je, že původní stromek je zcela v pořádku a nenese žádné stopy používání. Výměnu lze uskutečnit do 14ti dnů ode dne převzetí.

Standardní výměna

V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.

Pokyny ke standardní výměně

  1. Standardní výměnu nám nahlaste pomocí online formuláře na adrese: http://nolshops.cz/reklamace/, v důvodu vrácení zboží vyberte: Standardní výměna. Ve formuláři musí být vyplněny všechny položky označené hvězdičkou.
  2. Po kontrole vráceného zboží (zda-li nebylo poškozeno) vystavíme zápočet s následným započtením k faktuře za nový stromek.
    - Pokud si objednáváte levnější stromek, uveďte ve formuláři číslo bankovního účtu, na který si přejete přeplatek uhradit.
    - Pokud si objednávate dražší stromek, uveďte ve formuláři, jakým způsobem si přejete uhradit nedoplatek (převodem, dobírkou).
  3. Nový stromek vám zašleme na vámi uvedenou adresu. Cena poštovného se řídí ceníkem uvedeným na našich stránkách.

Komfortní výměna

Tato výměna je nad rámec § 1829 odst. 1 občanského zákoníku a je zpoplatněna.

  • Doprava stromku od zákazníka do našeho skladu. Se stromkem nikde nechodíte, přijede si jej vyzvednout kurýr PPL, nebo DPD.
  • Uvedení vráceného produktu do původního stavu (přebalení do nového obalu).
  • Doprava nového stromku z našeho skladu na vámi zvolenou adresu kurýrem PPL, nebo DPD.

Cena služby je:

Při úhradě bankovním převodem: 75 Kč s DPH, dobírkou: 100 Kč s DPH.

Pokyny ke komforní výměně

  1. Komfortní výměnu nám nahlaste pomocí online formuláře na adrese: http://nolshops.cz/reklamace/, v důvodu vrácení zboží vyberte: Komfortní výměna. Ve formuláři musí být vyplněny všechny položky označené hvězdičkou.
    - Pokud si objednáváte levnější stromek, uveďte ve formuláři číslo bankovního účtu, na který si přejete přeplatek uhradit.
    - Pokud si objednávate dražší stromek, uveďte ve formuláři, jakým způsobem si přejete uhradit nedoplatek (převodem, dobírkou).
    Od způsobu platby se odvíjí cena této komfortní výměny.
  2. Ve formuláři rovněž vyplňte datum, kdy si přejete zboží předat kurýrovi. Nejdřívější možné datum je následující den a musí se vždy jednat o pracovní den.
  3. Na dohodnutý termín zabalte stromek do původní krabice. Pamatujte prosím na to, že sice přepravované zboží je pojištěno u společnosti PPL, nebo DPD na částku jeho hodnoty, nicméně v případě, že dojde k jeho poškození během přepravy z důvodu nevhodného zabalení, bude hodnota poškozeného zboží vyžadována po odesílateli.
  4. Jakmile zboží zkontrolujeme, bude vám vystaven zápočet s následným započtením k nové faktuře.
    - Pokud jste si zvolili formu úhrady převodem, bude vám faktura odeslána na e-mail. Po úhradě, bude nový stromek obratem odeslán (pokud je skladem).
    - V případě dobírky bude stromek obratem odeslán (pokud je skladem).
    - Jestliže je nový stromek levnější, bude platba (přeplatek) a nový stromek odeslán obratem. 

Závěrem

Velmi děkujeme za spolupráci a rovněž děkujeme, že budete dodržovat tyto pokyny. Jedině tak můžeme stromek vyměnit rychle k vaší spokojenosti.

Podle velikosti

https://www.facebook.com/umelevanocnistromecky

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku